Specjalnie dla studentów Wydziału Ekonomicznego, zostało przeprowadzone szkolenie zorganizowane przez Polską Fundację Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie. Temat webinarium to: Jak skutecznie aplikować o środki publiczne? Spotkanie odbyło się przy wykorzystaniu platformy Zoom.
Prowadzący w ciekawy sposób przeprowadził zajęcia, jednocześnie zachęcając do czynnego uczestnictwa poprzez zadawanie pytań.
W trakcie szkolenia przedstawiony został krok po kroku proces aplikacyjny, zasady pisania wniosków o dofinansowanie, a także źródła finansowania projektu. Studenci mogli także zapoznać się z najczęściej popełnianymi błędami w wypełnianiu wniosków o pozyskanie środków publicznych.
Po zakończeniu szkolenia, studenci skorzystali z możliwości wygenerowania swoich indywidualnych certyfikatów uczestnictwa oraz otrzymali materiały edukacyjne.
Taka formuła spotkania, pomimo, że w systemie on-line była świetną okazją uzupełnienia oraz utrwalenia wiedzy. Polska Fundacja Przedsiębiorczości, wspierająca głównie przedsiębiorców, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom studentów, zorganizowała szkolenie dla słuchaczy jako przyszłych przedsiębiorców.
Agnieszka Szuszakiewicz-Idziaszek